Фарба Гумова Головний Археолог. Опис Гумова Фарба Головний Техноло. 5 кг Латекс-Акрілатна, Універсальна, без Запаха для Внутрішніх і Зовнішніх Робіт

Призначена для захисного і декоративного забарвлення шиферу, оцинкованого заліза, алюмінію, загрунтованого чорного металу, черепиці, ондуліну, бетону, штукатурки, цегли, гіпсокартону, зашпатлеваних або раніше пофарбованих поверхонь, покритих фактурними складами, а також фанери, ДСП, ЦСП, ДВП, дерева і т.п.

Гумова фарба Головний Археолог неймовірно стійка до розтріскування і навіть стримує тріщини підкладки, що утворюються при її деформації (наприклад, садибі). Покриття гумової фарби має зносостійкість і високу водостійкість: воно не пропускає воду і не руйнується від її тривалого впливу.


Переваги:

високоеластична;

тріщиностійка (здатна зберігати однорідність при освіті та розкритті тріщин на поверхні основи);

надводостійка;

універсальна (для будь-яких будівельних матеріалів);

експлуатується при температурі від -50 ° С до + 60 ° С.


фарбування покрівельних матеріалів (шифер, профлісти, жесть, черепиця, ондулін);

фарбування фасадів будівель і зовнішніх поверхонь споруд;

фарбування стін, стель і декоративних елементів у сухих і вологих приміщеннях;

фарбування різних конструкцій і споруд всередині і зовні приміщень.

Обмеження:

Не призначена для фарбування підлоги, бордюрів, цоколю.

Склад:


Вода, латекс акрилатний, загустителі, коалісцент, пігменти, наповнювачі, антифриз, консервант, спеціальні добавки.

Спосіб застосування:

Перед використанням Гумової фарби Головний Археолог необхідно ретельно перемішати. Фарбовану поверхню очистити від пилу, бруду, що відшаровується старого покриття і іржі, при необхідності знежирити Вайт-спіритом або «» Ксилолом «» марки «» Новбутхім «». Раніше пофарбовані поверхні зашкурити до матового стану. Роботи проводити в нормальних погодних умовах (відсутність дощу, сильного вітру, туману) при температурі навколишнього повітря від + 10 ° С до + 30 ° С і вологості не більше 80%.

Фарба наноситься пензлем, валиком, розпилювачем в 2-3 шари. Для досягнення робочої в'язкості фарба розводиться водою, але не більше 5% за обсягом. Інструмент, тару і плями від невисохшої фарби відмивають водою. Час міжшарової суші - 1 година.

Час повного висихання: 2 години при температурі 20 ° С і вологості не більше 50%. При зниженій температурі і підвищеній вологості навколишнього повітря висихання фарби сповільнюється і може доходити до 3-4 годин.


Витрата при нанесенні пензлем у 2 шари:

оцинковане, загрунтоване залізо: 100-150 г/м 2

гіпрок, оштукатурені поверхні, дерево: 150-200 г/м 2

дерево: 200-250 г/м 2

шифер, бетон: 250-300 г/м 2


Термін придатності: 24 місяці.

Умови зберігання та транспортування:

Зберігати при температурі не нижче 0 ° С. Допускається короткочасне транспортування і зберігання при температурі до -20 ° С. У разі замерзання фарбу необхідно витримати при кімнатній температурі не менше 24 годин.

Рідка гума

 

Для покращення цієї статті бажано:

Рідка гума (англ. liquid rubber) являє собою двокомпонентну мастику холодного нанесення і миттєвого відвердження на основі полімерно-бітумної водної емульсії. Рідка гума не має у своєму складі розчинників і не виділяє шкідливих летючих органічних сполук. Покриття проводиться на основі бітуму, хоч і в рідкісних випадках містить натуральний каучук. Як і звичайна гума, матеріал пофарбовано в чорний колір, еластичний і водонепроникний. Більш точний термін «безшовна напилювана гідроізоляція» не закріпився на практиці на увазі своєї громіздкості, непорозуміння з боку пересічного споживача.


Рідкою гумою також називають і однокомпонентний склад, заснований на розчині стирольних каучуків в органічних розчинниках. Як і полімерно-бітумна водна емульсія, при застиганні утворює безшовне покриття. Спочатку матеріал прозорий і колір йому надається колерами і пігментами, що відкриває можливості декоративного застосування в різних сферах. З огляду на це, покриття стало популярним серед автомобільної аудиторії і в домашньому господарстві, де використовується як тимчасове (знімне) декоративно-захисне покриття для автомобілів, предметів інтер'єру, декору тощо.

Інноваційна характеристика рідкої гуми полягає в її здатності до зчеплення з будь-яким матеріалом, незалежно від стадії ствердування або віку попереднього покриття.

Склад наноситься на підготовлену поверхню механізованим способом методом холодного розпилення, утворюючи монолітну безшовну мембрану без стиків і примикань на поверхнях будь-якої геометричної форми і конфігурації. Актуально застосування «рідкої гуми» на вертикальних поверхнях - вона не «стікає» навіть при високій температурі навколишнього середовища, стійка до впливу ультрафіолетових променів.

Згодом монтована мембрана не втрачає своїх початкових характеристик, оскільки полімер, що входить до складу мастики, перешкоджає випаровуванню ефірних масел. Таким чином, термін експлуатації екологічно чистої гідроізоляції на основі рідкої гуми становить не менше 20 років.

Мембрана є пожежобезпечною, міцною, еластичною, має коефіцієнт граничного подовження понад 1000%, що ефективно запобігає катодному відшаровуванню від поверхні. З часом матеріал стає серйознішим, не втрачаючи при цьому еластичності, не вимагаючи спеціального обслуговування. Гідроізоляційне покриття на основі рідкої гуми при необхідності швидко відновлюється. Рідка гума сумісна з фарбами на водній або кремній-органічній основі.

Рідка гума на основі розчинників не може похвалитися тривалим терміном служби, який обмежений 3-5 роками при екстер'єрному застосуванні, але при цьому володіє істотно вищими декоративними характеристиками, ніж полімерно-бітумна емульсія.

Як і будь-який склад на основі розчинників, вона володіє специфічним запахом і вогненебезпечна. При роботі з нею рекомендується використовувати засоби індивідуального захисту.

Рідку гуму можна наносити на різні матеріали (сталь, бетон, руберойд). Мембранне покриття з рідкої гуми знаходить своє широке застосування в області гідроізоляції покрівлі, штучних водойм, фундаментів.

Рідка гума на основі розчинників набула широкого поширення в стайлінгу автомобілів, де використовується як декоративно-захисне покриття. Завдяки тому, що спочатку матеріал прозорий, він сумісний з широким спектром барвників і пігментів, що укупі з простотою підготовки поверхні і нанесення, відкриває найширші можливості застосування в дизайні, декорі інтер'єрів, тюнінгу автомобілів, захисту будівельних конструкцій і техніки, декоративної гідроізоляції тощо.

   

Що можна фарбувати гумовою фарбою. Гумова фарба: характеристики та сфера застосування

Гумова фарба є відносно новим видом лакофарбових виробів на ринку будівельних матеріалів. Такий матеріал вже встиг завоювати популярність завдяки відмінним технічним характеристикам і широкій сфері застосування. Лакофарбовий виріб підходить для проведення внутрішніх і зовнішніх робіт, а також легко наноситься на більшість типів матеріалів.

Що це таке?

Гумова фарба є одним з видів лакофарбових виробів, який виготовляють на основі акрилу і води. Виріб не містить розчинників, що говорить про безпеку застосування фарби та її екологічності. Проводити оздоблювальні роботи можна в непровітрюваному приміщенні, оскільки лакофарбове покриття не має запаху. Гумова фарба отримала свою назву завдяки еластичній плівці, яка утворюється після висихання і візуально виглядає м'якою.

Зазвичай до складу такого матеріалу входять такі компоненти:

  • вода, яка найчастіше становить п'ять відсотків від усього обсягу, Даний компонент використовується як розчинник;
  • акриловий латекс необхідний для отримання міцного та еластичного покриття;
  • органічний розчинник коаліесцент відіграє роль тимчасового пластифікатора і сприяє утворенню плівки;
  • антифриз робить покриття стійким до впливу низьких температур;
  • антисептичні речовини забезпечують тривале збереження матеріалу, а також перешкоджають грибковим утворенням;
  • спеціальні добавки, які впливають на властивості і застосування лакофарбового покриття.

Гумова Фарба своїми руками. Рідка гума для авто - заміна вінілу.

Рідка гума для авто була розроблена, щоб замінити вінілову плівку і фарбу. Рідкий вініл об'єднує переваги двох, абсолютно різних, підходів до стилізації машини. До достоїнств плівки належить можливість обтяжки автомобіля в різних умовах. Плівку можна вилучити за потреби, що є ще однією перевагою перед фарбою. Недоліки біля плівки теж присутні. По-перше, це велика витрата, оскільки залишається безліч відрізків, які викидаються. По-друге, обтяжка вінілом часто буває вкрай трудомісткою, а деякі деталі, на кшталт сітки і зовсім не можна покрити плівкою.

Головна перевага фарби - відпрацьована десятиліттями технологія покриття кузова автомобіля. За допомогою фарби можна змінити колір будь-якої деталі, причому її геометрія абсолютно не впливає на процес, на відміну від обтяжки плівкою. Фарба дозволяє отримати рівномірне покриття наскільки завгодно великій поверхні, що недосяжно при використанні автовинілу. Фарбою можна покривати навіть найдрібніші і найскладніші деталі. На жаль фарба обов'язково вимагає наявність спеціального обладнання, малярного цеху і кваліфікованого фахівця. Але головний недолік фарби полягає в неможливості зняти її як вініл. Лакофарбове покриття - це надовго.

Рідкий вініл володіє достоїнствами плівки і фарби, об'єднуючи їх у новий продукт для зовнішнього тюнінгу автомобіля. Вимоги до приміщення для покриття рідким вінілом не такі суворі, як при фарбуванні автоемалями. Гумова фарба наноситься також, як і звичайна фарба: за допомогою аерозольних балончиків або краскопульта. Також, як і фарба, рідка гума здатна покрити найскладніші елементи. Від плівки рідкий вініл успадкував можливість нанесення прямо на лакофарбовий шар. А якщо потрібно видалити гумову фарбу, то немає нічого простіше: вона знімається навіть легше, ніж автовиніл. Звичайно, рідка гума не здатна повністю замінити плівку. Гумова фарба утворює рівномірне покриття одного кольору, яке не може бути об'ємним або володіти малюнком. Враховуючи те, що найпопулярніший вініл - це антигравійка, матова і глянцева плівка, рідка гума з успіхом замінює автовініл, володіючи при цьому низкою достоїнств.

COM_SPPAGEBUILDER_NO_ITEMS_FOUND