Перерахунки чим займаються люди в будинку саду і городі.. Що роблять люди восени.

Місяць серпень добігає кінця, а разом з ним і літо. І ми поступово переходимо на тему «Осінь». А почнемо ми з нової посади про те, що роблять люди восени і як розповісти про це дитині. Трохи пізніше вийде і презентація на цю тему.

Восени у людей багато турбот і багато роботи. Адже осінь - це пора збору врожаю.


Саме восени в садах дозріває багато фруктів і ягід - сливи, яблука, груші, горобина, клину та інші.

На полях йде збір врожаю. Хліба прибирають спеціальними машинами - комбайнами.

А в городі зріють овочі - буряк, морква, картопля, капуста, кабачки, перець тощо. Потрібно встигнути зібрати весь урожай зігородів, садів і полів, і підготувати його для довгого зберігання взимку.

Восени багато людей прямують до лісу за осінніми дарами - грибами та ягодами. У лісі зріють такі гриби - опята, підберезовики, підосиновики, білі, сироїжки. І ягоди - морошка, брусника, журавлина.

Восени у господарок у розпалі пора заготовок фруктів, ягід, овочів і грибів на зиму. Вони квасять, солять, сушать, консервують, заморожують - словом, роблять запаси на довгу зиму і весну.

А ще восени потрібно підготувати землю на полях і городах до зими. Перед весною земля повинна відпочити - її перекопують і вносять корисні речовини - добрива.
І роблять це саме під зиму, щоб підготувати землю до весняної посадки і наступної осені зібрати хороший урожай.


А ще, зорана земля добре промірзне за зиму і в нейпогибне більше шкідливих комах і сортних рослин.

А чи знаєте ви, що восени не тільки збирають урожай з полів і городів, а й садять нові рослини - часник, петрушку, озимі жито і пшеницю тощо.

Саджанці дерев і чагарників краще пересаджувати теж восени.

Також, восени люди займаються прибиранням своїх дворів, вулиць - адже так багато листя опадає з дерев в осінній період. А стовбури дерев внизу білять звісткою - так взимку зайці не будуть обдирати з них кору.

Ось скільки цікавого можна розповісти своїм дітям про те, що роблять люди восени.

А завантажити ілюстровану презентацію з цим текстом ви можете тут.

З Повагою. Олена Медведєва.


Які роботи виконують люди восени в полі. Осіннє добриво.

Осінні роботи в саду і городі обов'язково включають внесення добрив і різних поживних підживлень. У різний час рослини в саду і городі потребують різних співвідношень поживних речовин. Восени потрібен підвищений вміст фосфору і калію. Ці макроелементи сприяють хорошому визріванню деревини, накопиченню речовин, необхідних для перезимівлі і хорошого весняного старту, позитивно впливають на зростання коріння і формування майбутнього врожаю, підвищують стійкість рослин до деяких захворювань. Так само вони корисні для поліпшення смакових якостей плодів і їх інтенсивного фарбування.

А ось азотні підживлення восени необхідно виключити. Цей елемент провокує несвоєчасне зростання втечі і ускладнює визрівання деревини. В результаті не встигнувши підготуватися до холодів, дерева і чагарники легко пошкоджуються навіть невеликими морозами.

Вносити добрива можна і в рідкому, і в сухому вигляді. Розчин добрив готують згідно з інструкцією (перевищувати рекомендовану концентрацію не слід) і поливають рослини під корінь. Позакореневі підживлення восени не проводять: листя в цей час грубе, захищені щільною покровною тканиною, практично не здатною пропускати різні речовини.

Сухі добрива рівномірно розподіляють по всьому пристовбурному колу, після чого ґрунт неглибоко перекопують або рихлять. Хороший результат дає внесення добрив в ямки. Для цього навколо дерева або чагарнику роблять 3 - 4 ямки глибиною 20 - 25 см, необхідну дозу добрив рівномірно розподіляють по ямках, ямки закопують. Не слід робити ямки занадто близько до стовбура: добрива поглинаються тільки всмоктуючим корінням. розташовані вони приблизно по периметру крони. Після внесення сухих добрив рослини необхідно полити.

Не можна залишати добрива на поверхні ґрунту: калій і фосфор повільно переміщуються вглиб ґрунту, до того ж фосфор легко поглинається ґрунтовними частинками, стаючи недоступним для рослин.


Якщо в саду ґрунт кислий, вносять розкислювачі (доломітове борошно, вапно, крейду). Корисно вносити золу. Це не тільки хороший розкислювач, але і джерело зольних елементів. Але попередньо для визначення норми визначають кислотність ґрунту у вашому саду.

Відповідні дози препарату вказані на упаковці. Кислотність ґрунту бажано перевіряти щорічно, адже більшість мінеральних добрив сприяє підкисленню ґрунту.

Праця людей восени розповідь. Перегляд вмісту документа "Конспект заняття з розвитку мови в старшій логопедичній групі на тему:"Розмова" Сільськогосподарська праця восени ". Складання оповідання за картиною "Город" "

Конспект заняття з розвитку мови

на тему: "Розмова" Сільськогосподарська праця восени ". Складання оповідання за картиною «Город»

Завдання:


Освітні:

Розширення уявлень про професії сільських жителів.

Познайомити з професією овочевод.

Вчити складати розповідь за картиною.

Формувати вміння утворювати існуючі з зменшувально-ласкальними суфіксами.


Вправляти у відгадуванні предметів за їх описом.

Розвиваючі:

Розвивати діалогове мовлення.

Розвивати та активізувати словниковий запас дітей за темою «Овочі».

Виховні:

Виховувати повагу до сільськогосподарської праці.

Обладнання: картинки із зображенням овочів, кошик, муляжі овочів, свіжі овочі, м'яч.

Хід заняття

1. Організаційний момент.

- Діти сьогодні ми з вами продовжимо говорити про що ми говоримо з вами весь тиждень? (про овочі)

- Правильно. Сьогодні ми повторимо ще раз назви і ознаки всіх овочів і дізнаємося хто їх вирощує. Але для того щоб почати заняття давайте пограємо в гру на увагу «Дізнайся за описом»

1. Гра «Дізнайся за описом».

Діти підбирають до низки слів-ознак слово-предмет.

Круглий, червоний, соковитий, корисний, м'який. (Помідор.)

Овальний, зелений, смачний, шершавий, твердий. (Огірок.)

Кругла, зелена, тверда, соковита. (Капуста).

Трикутна, помаранчева, тверда, смачна, хрустка, вітамінна. (Морква).

Круглий, пекучий, вітамінний, твердий. (Цибуля).

Кругла, бордова, тверда, корисна, солодка. (Буряк).

- Молодці! Ви добре запам'ятали всі ознаки овочів, відгадалівсі загадки.

2. Основна частина заняття

1. Бесіда про сільськогосподарську працю людей восени з опорою на картину «Город».

Педагог запрошує дітей сісти на стільчики, що стоять півколом перед мольбертом з картиною, дає дітям кілька хвилин для розгляду картини.

- Ви уважно розглянули картину. Розкажіть, що роблять люди, зображені на ній.

- Правильно. Люди прибирають урожай овочів. Які овочі вони прибирають?

- Так, вірно. Вони прибирають картоплю, капусту.

- Діти, скажіть, а як називається професія людей, які вирощують на полях овочі?

- Цих людей називають овочівники. Як працюють вони, що роблять?

Навесні вони пахали і боронили поля, висаджували розсаду, доглядали за нею, влітку боролися з бур'янами і шкідниками рослин, займалися поливанням, вчасно пухлили ґрунт, підв'язували кущики помідорів і перцю. Славно потрудилися овочівники, виростили відмінний урожай. Скільки праці вони вклали в нього! І ось тепер вони прибирають з поля велику добірну картоплю, хрустку білокачанну капусту.

- Які продукти харчування ми отримуємо від овочівників? Це - всі різновиди овочів, консервації, соки, пюре.

2. Гра «Що можна приготувати»

Дітям пропонуються овочі, а вони повинні сказати, що можна з них приготувати.

Помідор, огірок, солодкий перець, цибуля - салат.

Картопля, помідор, морква, буряк, цибуля, часник, укроп- борщ.

Картопля, морква, цибуля, солодкий перець - суп.

Кабачок, картопля, цибуля, солодкий перець, морква, помідори - рагу.

А що ще можна робити з овочів? (Сік, пюре, консревувати).

3. Гра «Назви ласкаво».

Діти утворюють існуючі з зменшувально-ласкальним значенням.

Огірок - огірок, помідор - помідорчик, буряк - буряок, баклажан - баклажанчик, цибуля - лучок, морква - морква, ріпа - ріпка, капуста - капусточка.

4. Гра «Четвертий зайвий».

Вихователь викладає ряди картинок із зображенням овочів - по чотири картинки. У кожному ряду одна картинка «зайва», тобто відрізняється істотною ознакою.

Баклажан, гарбуз, картопля, капуста. («Зайва» картопля, тому що вона росте в землі, а всі інші овочі над землею.)

Огірок, картопля, буряк, морквина. (Огірок.)

Цибуля, кабачок, морква, ріпа. (Всі ростуть у землі. а кабачок над землею.)

Помідор, огірок, цибуля, перець (всі ростуть над землею, а цибуля - в землі)

Баклажан, капуста, помідор, гарбуз. (Всі круглої форми, баклажан - овальний.)

Морква, кабачок, гіркий перець, помідор (Зайвий помідор, тому що він круглий, а всі інші овочі - витягнутої форми).

5. Фізкультурна пауза «Урожай».

Діяльність людини восени. Конспект заняття в підготовчій групі «Праця людей восени»

Какнаєва Ра
Конспект заняття в підготовчій групі «Праця людей восени»

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

«Праця людей восени»

Вікова група: підготовча група до школи

Мета: закріплення знань дітей про працю людей восени.

Завдання:

Освітня: вчити встановлювати причини зміни праці, порівнювати їх насилу людей влітку, робити висновки про спрямованість і значення праці. Систематизувати знання дітей про працю людей восени: збирання врожаю, заготівля продуктів на зиму. Вчити дітей відбирати і групувати овочі та фрукти для зберігання (деякі заготовляють свіжими, інші солять, консервують).

Виховна: виховувати повагу до праці людей, прагнення допомагати ім. виховувати вміння вислуховувати один одного, не перебиваючи.

Розвиваюча: розвивати пам'ять, мислення, логіку; активізувати словник (заготовка, збирання, зерносховище, овочесховище, консерви).

Використовувані методи іприеми: 1. Сюрпризний момент. 2. Розповідання за картиною. 3. Метод синектики (пряма аналогія). 4. Загадки. 5. Моделювання. 6. Гра.

Обладнання та матеріали: іграшка Лунтік, посилка із заготовками овочів і фруктів, картини про працю людей влітку і восени, моделі - погреба (овочесховища, скляної банки, бочонка. Ілюстрації овочів і фруктів.

Попередня робота:

Дидактичні ігри «Вершки-корінці», «Хто що робить?», «Листоноша приніс посилку», «Дозріло - не дозріло», «Їстівне - неїстівне», «Збери врожай», «Що де росте?».

Цільова прогулянка в овочевий магазин.

Спостереження за працею двірника і допомога йому.

Праця: обкопування кущів дерев на ділянці, заготівля землі для посадки цибулі взимку, збирання сухих гілок, листя, заготівля ягід горобини для підживлення птахів взимку.

Сюжетно-рольова гра «Магазин Овочі-фрукти», «Овочесховище».

Хід бесіди:

- Діти, до нас в групу прилетів Лунтік, йому дідусь Добринюшка прислав посилку і він хоче дізнатися, звідки дідусь це взяв? Дістається банку маринованих огірків, коса цибулі, мішечок з сухими грибами, банку варення, яблука, хліб.

- Давайте розповімо, як дорослі все це виростили. Які роботи виконували люди в садах і полях, городах влітку? (картинки де влітку люди доглядають за посівами йпосадками: поливають, рихлять, підгодовують, борються з бур'янами).

- Давайте уявимо, що після літа відразу настала зима. Що було б? (птахи не встигнуть полетіти на південь, тварини не приготуються до зими - загинуть, комахи не встигнуть сховатися і не прокинуться навесні, люди не зможуть прибрати урожай з полів, садів і городів, плоди і зерно загинуть і т. д.)

- Правильно! У природі все йде поплану: спекотне літо змінюється прохолодної осені, осінь - дуже важливий період року. Восени працюють всі: птахи, комахи і звірі. Люди теж дуже багато працюють, щоб підготуватися до суворої зими.

- Що роблять люди восени в полях, садах, городах? (прибирають урожай овочів і фруктів).

- Що роблять після збирання врожаю? (зорають поля, перекопують грядки).

Фіз. хвилинка:

Іван, Іван виривай бур'ян - діти нахиляються і обома руками виривають «бур'яни»

Щоб росла редиска, - імітують посів насіння (беруть з лівої руки насіння і втикають у землю)

Щоб росла морквина, зеленів лучок

Не ленись, друже!

Щоб була ріпка солодка і міцна - імітують роботу граблями.

Щоб капусти качанок ріс з більший чавунок - роблять широке коло руками.

- Багато хто з вас був на дачі у своїх бабусь і дідусів. Вони у вас городники-аматори і садівники. Лунтік хоче послухати, що у них виросло.

Загадки: - Сидить дід - в сто шуб одягнений, хто його роздягає, той сльози проливає (цибулю).

- Червона дівиця сидить у темниці, а коса на вулиці (морква).

- Голова червона в землю вросла, коси зелени з червоними стрічками (буряка)

- Пелюстка на пелюстці зелені заплатки, цілий день на животі ніжиться на грядці (капуста).

- На кущі як ліхтарі ростуть червоні кулі (помідори).

- Неказиста, шишкувата, а прийде на стіл вона - скажуть веселі хлопці: «Ну розсипчата, смачна» (картопля).

- Кругле рум'яне я росту на гілці, люблять мене дорослі, люблять мене дітки (яблуко). (На кожну відгадку демонстрація картинок.

- Хлопці, а що роблять люди, щоб зберегти своє

COM_SPPAGEBUILDER_NO_ITEMS_FOUND